Bloggintresserade

Sidvisningar

26 mars 2013

Mars 2012 2013

Under en kick-off i Marbella åt jag den godaste tapasmiddagen någonsin med min fantastiska "sommarfamilj" - underbara människor som jag tillbringar tre veckor med varje sommar. Det värmer i hjärtat och jag tänker med tacksamhet på alla de dagar och upplevelser jag fått dela med dem. Dessutom en liten påminnelse om att jag har tre roliga veckor till att se fram emot denna sommar :)

Papper
Bakgrund: Tangerine Tang-cardstock stack från Merci (8")
Detaljer: DCWV Cardstock Stack Textured Neutrals White Core  (8")

Dekorationer
Orange resår (från en presentinslagning) 
Rivna "kvadrater" från överblivet DCWV Cardstock
Baksidan av överblivet Tangerine Tang till tags
Tennisrackberlocker från Cat Kalligrafi

Verktyg
Skärmaskin
Penna Marvy Memories Calligraphy #63 Wine

Sida av Josefin



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar