Bloggintresserade

Sidvisningar

15 november 2017

Näckrosdammarna

Jag är ett stort fan av att ta med sig kameran på promenader på hemmaplan. Vem vet när detta blir en en del av din historia? Det är så trivsamt med bilder i mitt album på mina favoritplatser, ofta där jag finner lugn och ro och stillhet. Dessa bilder kommer från ett "hemma på min gata i stan" för ganska längesedan, och det känns fantastiskt att kunna minnas och konstatera att något så fint har varit en del av min vardag.

Papper
Bakgrund: Cardstock, Mönstrat papper Papillion från DCWV
Detaljer: Ramar av olika mönstrade papper, hexagoner av olika mönstrade papper

Dekorationer
Knappar, fjärilar av trä, stickers, snöre, olika rhinestones, distress ink

Verktyg
Distressverktyg, hexagon handstans L Fiskars, skärmaskin


Uppslag av Josefin























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar