Bloggintresserade

Sidvisningar

16 maj 2012

Lunch

Redan när jag satt och åt min Bratwurst och drack mitt Moselvin visste jag hur denna sida skulle se ut. Så knäpp blir man när man håller på med scrapbooking för länge... Jag visste att jag hade papper med stenar i butiken, och hampasnöre. Och eftersom besticken på restaurangen var ombundna med hampasnöre, och bordsnumreringen skriven på en skifferplatta var temat givet! Det regnade lite när vi åt lunch, men vad gör det när man sitter under ett parasoll och har det bra? De regntunga skyarna över Mosel ser man på fotot på höger sida.

Papper
Bakgrund: Mönstrat fotopapper med stenar från Rayher.
Detaljer: Ramar enfärgat papper från Bazzill och Fabriano.

Dekoration
Alfabetsstickers, hampasnöre, filtblommor från SAE, stora runda brads från YouDo.

Verktyg
Fiskars PaperTrimmer

8"-uppslag av Gisela




1 kommentar:

  1. Denna tycker jag om!!! En utmaning (för mig i alla fall) att göra en LO på mönstrad bakgrund. Men du lyckas alltid så bra:)

    SvaraRadera