Bloggintresserade

Sidvisningar

2 oktober 2015

Islänningasaga

Ibland har man tur i sitt val av arbetsgivare. Med min förra åkte vi på kick-off en gång om året, och resan till Island är verkligen ett minne för livet! Aldrig i mitt liv kunde jag tro att jag skulle få uppleva detta underverk till land och kultur. Ett kul minne är gruppbilden på hela företaget, samtidigt som det är fantastisk roligt att ha en bild på mig själv vid Gullfoss och Geysir. Lova er själva att ställa er framför kameran lite oftare!

Papper
Bakgrund: Mönstrade papper DCWV Café Mediterranean stack
Detaljer: Bo Bunny et cetera Collection 4x4, mönstrade papper DCWV Café Mediterranean stack

Dekorationer
Fotohörn av mönstrade papper DCWV Café Mediterranean stack, alfabetsstickers, Rayher brads, Scrapper's Floss

Verktyg
Fiskars Papertrimmer, syl, Google

Uppslag av Josefin





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar